Selasa, 21 Februari 2012

Omega Untuk ibu Menyusu Kekal Slim

Inilah dia rupa omega guard shaklee.


Ibu-ibu yang menyusu badan tidak perlu risau lagi jika merasakan badan anda semakin membesar bagai johan :)
Kebenarannya bila kita menyusu secara tidak langsung akan membakar lemak-lemak dalam badan dengan lebih cepat tapi ada sesetengah ibu yang proses tersebut memakan masa seiring dengan pertambahan umur dan proses metabolisma badan yang semakin menurun.

Pengambilan omega guard shaklee adalah selamat untuk ibu mengandung malah dengan kandungan DHA di dalamnya dapat membantu ibu dan juga bayi. Kebaikan pada bayi adalah DHA dapat disalurkan melalui susu dengan lebih berkesan. Ibu yang mengmbil DHA didapati susunya mengandungi kadar DHA yang lebih banyak berbanding ibu yang tidak mengambil DHA.Ibu juga mendapat kebaikan dari DHA ini dengan meingkatkan daya ingatan dan fokus para ibu. Maklumlah kata orang tua bila bersalin ni banyak urut yang terputus, daya ingatan juga semakin tumpul. Tajamkan balik dengan pengambilan omega guard shaklee ini.

Omega Guard Shaklee boleh meningkatkan kadar HDL dalam darah.HDL ini dalam ertikata lain adalah kolesterol baik yang dapat membuang kolesterol jahat dalam badan.Kolesterol jahat boleh menempel pada pembuluh darah dan lama kelamaan boleh sebabkan ianya tersumbat.Maka terjadilah kes sakit jantung dan sebagainya yang melibatkan sumbangan dari kolesterol jahat. Jadi bila HDl tinggi (disumbangkan oleh omega), maka kurangla lemak tidak baik dalam badan ibu. Dengan kata mudah cepatlah si ibu boleh slim.

Namun harus diingat pengambilan omega perlulah bersama-sama dengan pengambilan serat dan air yang banyak untuk melancarkan lagi proses penyingkiran lemak. Contoh serat adalah alfalfa.


Jadi ibu-ibu yang ingin endapat khasiat 2 dalam 1 melalui omega bolehla bertindak sekarang. Semoga bermanfaat :)

Hubungi saya dengan sms ke 019 7439447 atau email izni_maei@yahoo.com untuk maklumat lanjut.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan