Rabu, 30 Mei 2012

Akhirnya berjaya Bergelar Ibu..dengan GLA complex meningkatkan kesuburan..

Credit to Hanum..

Semalam baru sahaja ingin melelapkan mata, bunyi sms. Siapala agaknya dkt pukul 12 mlm ni. SMS dibuka, 'hii sis, nak tanya kalau pregnant boleh teruskan makan GLA Complex tu tak?'.

Saya terus teringatkan seorang kastemer yang ambil GLA bulan lepas. Saya tanyakan beliau adakah adik pregnant? Beliau mengiakan dan menambah ' tunggu 5 bulan akhirnya dapat jugak'.

Amazing betul lah sudah ramai yang ambil GLA Complex Shaklee untuk kesuburan berjaya mengandung. Saya sendiri tumpang gembira sebab bukan senang nak dapat baby kan. Ada yang menunggu bertahun belum tentu dapat rezeki ni. Alhamdulillah!

Bagi yang ingin mencuba GLA complex shaklee bagi tujuan kesuburan, boleh dapatkan sekarang dengan harga istimewa. Tidak salah mencuba apatah lagi kerana niat yang baik. Berhasil atau tidak terpulang padaNya kerana Dia yang menentukan yang terbaik untuk kita.


p/s: GLA ni bukan sahaja untuk kesuburan, ianya juga mencantikkan kulit. Belum cuba belum tau. Sudah cuba pasti tidak akan berpaling lagi. Yang penting ianya adalah vitamin semulajadi, bukan sintetik.


Inilah saya:





** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.












Boleh hubungi saya Izni di talian 019-7439447 untuk keterangan lanjut.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan