Khamis, 27 September 2018

Bagaimana Cara Untuk Saya Jadi Ahli Shaklee

Kali ni mama nak tulis mengenai bagaimana cara untk menjadi ahli shaklee. Sebenarnya ramai yang berminat jadi ahli shaklee atas beberapa faktor atau pun sebab. Tetapi faktor tu kita cerita di entry yang lain ya. Kali ni kita bercerita tentang bagaimana caranya untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee.



Ok bagaimana caranya?

Pertama, mesti kena cari orang yang telah menjadi ahli. Maksudnya orang tersebut telah mendaftar sebagai ahli Shaklee. Macamana kita nak tahu yang orang tersebut telah mendaftar sebagai ahli? Ok kita tanya berapa no ID nya.

Kedua, apabila orang tersebut telah menunjukkan ID beliau, lepas tu baru kita boleh minta beliau daftarkan nama kita di bawah beliau.

Caranya mudah sangat. Anda juga boleh mendaftar dengan saya. Dengan hanya membayar yuran keahlian sebanyak RM65 anda telah layak untuk menjadi ahli Shaklee.

Ada satu lagi cara untuk anda menjadi ahli tanpa membuat bayaran RM65 tersebut. Cara yang kedua anda boleh buat belian dengan mana2 produk Shaklee dengan mengumpul sebanyak 200uv dalam satu resit, secara automatik anda akan jadi ahli Shaklee tanpa membayar yuran keahlian sebanyak RM65.

Mudah bukan nak jadi ahli? Kalau perlukan bantuan nak daftar sebagai ahli boleh hubungi saya 0197439447. Saya akan bantu anda untuk daftarkan sebagai ahli seperti syarat2 di atas.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan