Ahad, 27 November 2016

Kenapa Shaklee Ada Landmark Study?

Apa itu landmark study?

Landmark study adalah satu kajian yang dibuat terhadap sesuatu produk di mana kajian ini bukan untuk setahun dua ye..

Faham tak maksud saya? Kajian yang dibuat berpuluh-puluh tahun bagi memastikan pengguna yang mengambil produk ini adalah selamat dan tiada kesan sampingan.

Pentingkan landmark study ni. Ya, memang penting. Makanan nak makan masuk dalam badan kot. For sure la kena ada landmark study.

Korang makan supplement apa? Cek dulu ya ada landmark study or tak sebelum nak consume untuk tempoh lama. Bukan apa, nanti nak sihat bertukar jadi lain pulak.

Untuk shaklee ni memang confirm ada landmark study. Setiap produk yang dikeluarkan ada kajian ye. Bukan main jual camtu jer. Sebab tu Shaklee adalah trusted produk. Saya pilih Shaklee sebab ni la.

Kenapa Landmark Study ni penting?

Sebab...penyakit yang banyak2 ni..yang ada kat dunia ni mengambil masa 10-30 tahun untuk develop. So dah penyakit amik masa lama camtu, takkan la supplement nak amik masa 1-2 tahun jer untuk develop kan? Faham tak maksud saya ni..

Maksudnya supplement kena develop lebih lama daripada tu la..

Jadi, pilih la supplement yang ada landmark study yer..supaya tak sia2 awak makan vitamin.


2 ulasan:

  1. Saya juga pengamal shaklee..dah lebih 3 thn dah..

    BalasPadam
  2. saya juga pengguna shaklee.. & sy juga dah dapat hasil dari penggunaan produk ni.. bayangkan 120kg brat sy.. skarang 90 kg tinggal..Terbaik Shaklee

    BalasPadam